Calea Sufletului

Bine v-am regăsit dragilor,

După o perioadă, mai exact 9 ani... am revenit pe acest frumos blog, îl uitasem în negura timpului.
În 9 ani de lipsă am avut parte de vaste experienţe spirituale şi personale care m-au făcut să revin aici în on-line.
Aş dori să încep prin a vă relata din experienţele mele proprii ce m-au adus pe "Cale". 
Vorbim de "n" experienţe pe care le voi dezvălui de-alungul timpului.
Prima cea mai importantă este aceea a deciziei de a mă reîncarna în acest corp fizic, a-mi decide "Calea sufletului" "experienţele de viaţă prin care voi trece pentru a evolua"; cum de altfel Rudolf Steiner în cartea "Reîncarnare şi karma" explică foarte concis şi pe înţelesul tuturor despre vieţile anterioare:
-de exemplu un om este înzestrat cu calităţi de matematician a murit prematur astfel încât aptitudinile sale nu s-au manifestat pe deplin, se va reîncarca-naşte în următoarea existenţă din nou cu aceiaşi predispoziţie care este de altfel continuarea anterioarei vieţi.În schimb dacă un matematician moare în vârstă,talentul să este epuizat...în viaţa următoare va fi o nulitate în domeniul matematicii.
Un mic exemplu v-am expus doar pentru a vă face curioşi să căutaţi "Calea sufletului vostru", să căutaţi "Motivul" pentru care a-ţi decis să vă reîncarnaţi.
Acum ştiu, unii nu vor fi de acord cu această filozofie a reîncarnărilor, însă cercetând vei descoperi, poţi chiar face prin mai multe tehnici regresie în vieţi anterioare. Oare degeaba a scris Rudolf  Steiner atâtea cărţi despre teosofie, despre cronica akasha, conducerea spirituală a omului şi a omenirii,ierarhii spirituale sau reîncarnare dacă nu ar fi existat, realmente?
Nu este singurul care a scris despre vieţile anterioare, în secolul XX , avem mai mulţi mediumi printre care James Van Pragh în cărţile "Puterea Iubirii", "Rai şi Pământ", "Mesaje de dincolo de moarte", "Aventurile Sufletului" sau Don Piper în cartea Slava de fiecare zi.Mergând în antichitate chiar filozofii Pitagora, Socrate sau chiar Platon în operele lor au expus această teorie.
Cât despre mine- am descoperit de ceva timp "Calea sufletului meu", nimic întâmplător, nu există coincidenţe în Univers- în lumea spirituală totul e în sincronicitate.
Dacă vreţi puteţi face o meditaţie pe muzică de relaxare cu frecvenţa 528 a miracolelor ,a iubirii a conectării cu Sinele Nostru Divin.
Mai jos vă ataşez câteva link-uri cu meditaţii:




Vă mulţumesc că aţi avut răbdare să citiţi şi vă aştept cu drag să împărtăşim experienţe spirituale.

O viaţă conectată cu Sinele Vostru Divin vă doresc!




Comentarii

  1. Bine ai revenit! Astept cu drag informatiile tale, multumesc! O viata conectata cu sinele nostru divin!!! Si asa sa fie!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Violenţa domestică- răni ce pot fi vindecate!