Regresie în vieti anterioare

Bună seara,dragilor
În această zi frumoasă cu vibrație 7 vă împărtășesc din experiențele mele să le spunem "ciudate".De altfel nu sunt ciudate analizând și informandu-ne există chiar și în Theta Healing o meditație ghidată pentru a accesa viețile anterioare.Altfel oare de ce s-ar fi inventat psihanaliza? Sau Hipnoza regresivă? Psihanaliza lui Sigmund Freud ce a fost dezvoltată la începutul secolului XX ca teorie generală a inconștientului-acum inconștientul poate fi și cel colectiv- Ești tu conștient că toate gândurile tale îți aparțin în totalitate și nu provin de la cei din jurul tău(conștientul colectiv)? Sau chiar de la entități neîntrupate ce se hrănesc cu energia ta? Psihanaliza, se vehiculează mai nou că este învechită, poate că da- însă analizându-ne visele nocturne putem accesa informații din vieți anterioare sau chiar viitoare-așa zisele Vise premontorii- cu care bunul Dumnezeu înzestreaza pe unii dintre noi cu această să îi spunem abilitate, căci nu o putem numi virtute.De altfel în timpul somnului se produce o scindare-transcezi spre alte lumi-corpul tău fizic intră într-o stare de paralizie de altfel, iar sufletul pleacă și explorează alte lumi-nu neapărat Terra ba chiar și alte planete din Universul acesta, sau ce voi credeți că sunteți singurii din această Galaxie??? 😬😁
Cum mie îmi place să cred -Nu suntem la prima reîncarnare pe acest Pământ - Galaxie(putem veni chiar de pe alte planete și putem fi la prima reîncarnare pe Terra) poți avea uneori senzația de "Deja-vu" -ai mai trăit acel moment sau parcă știai deja o anume informație chiar de nu ai citit-o nicăieri-ai accesat biblioteca Universala-akasha.
Cei care au reușit să o facă s-au lepădat de Ego(așa cum la biserică când botezi un copilaș te întreabă preotul "Te lepezi de satana? Și tu spui Mă lepăd! " ) și  s-au Unit cu Hristos( Sinele Divin) au accesat informațiile.Printre cei care au experimentat acest dar se numără Nostradamus, Paracelsus,Scarlat Demetrescu(apropo puteți citi cartea Din Tainele Vietii și ale Universului scrisă de dânsul),Rudolf Steiner,Edgar Cayce, Carlos Castaneda, Padre Pio și mulți alții. 
Să povestim despre viețile mele anterioare:
Într-una am descoperit că am fost sclava pe plantatiile de măslini din Africa și dansam pentru a ma relaxa-cum am descoperit? Am făcut o meditație ghidată,  căci nu înțelegeam de ce ador pur și simplu măslinele verzi aș mânca cu kilogramele, apoi practicand Zumba Fitness era acest dans Cumbia care îl adoram. 
În altă viață am fost spadasin ce delectam publicul în piețele-piazza Venetiei anului 1753, eram bărbat mi-am văzut clar corpul,eram cam la 1.72 cm înălțime saten închis la păr. Îmbrăcat cu acea tunica până la genunchi de culoare cărămizie cu coif pe cap.
În alta am fost prințesa în vârstă de 14 ani spânzurata în piață publică a sec.XVI în Sfantul Imperiu Roman deoarece militam pentru drepturile oamenilor de rând... de aceea îmi plac foarte mult puloverele cu guler larg abundent și nu agreez bluzele pe gât, am senzația că mă sufoc.
În regresie ghidată am descoperit mai multe "frânturi" din viețile mele anterioare, dar acestea nu trebuie să ne impacteze în această viață. Să învățăm să Trăim în Prezent așa cum și Eckhart Tolle ne învață în cartea sa Puterea Prezentului.
Prezentul contează, trecutul e trecut nu îl poți schimba oricum.Viitorul este ceea ce ai decis să faci acum În acest moment- ai puterea să îl schimbi, de tine depinde cum vrei să arate viitorul de mâine, dar acest subiect îl vom dezbate altădată.
Puteți accesa următoarele link-uri pt.regresii ghidate( menționez că nu toți pot vedea frânturi din vieți anterioare-trebuie dezvoltată chakra Ajna-al treilea ochi iar pentru aceasta este nevoie și de o anume curățare energetică și chiar post negru-de 3 zile doar cu apă):
https://youtu.be/DztDiUo4x1o

https://youtu.be/O2oyX62Q4q0

Aici puteți accesa informații din akasha:
https://youtu.be/Gr4XkezRAK4

Dacă doriți să împărtășim informații puteți comenta, sunt deschisă la Nou.
O seară binecuvântată și nu uitați de Sinele Divin, trăiți în pace cu voi înșivă, este mai importantă liniștea sufletului decât agonia dreptății!
Namaste! 🙌🙏

Comentarii

  1. Foarte adevarat! Multumesc pentru informatii si deasemeni pentru experienta pe care o impartasesti!!!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Postări populare de pe acest blog

Violenţa domestică- răni ce pot fi vindecate!