Experiența benefică

Bună dimineața dragilor
Astăzi este 23.05.2019 zi cu vibrație 4.
Doream să vă povestesc o mică întâmplare din viața mea revelatoare de altfel.
Weekend-ul trecut am avut onoare de a fi în  echipa de organizare a unei conferințe pe domeniul spiritual, astfel am avut parte de experiența vieții mele. Mai exact datorită firii mele sociabile și dorinței de a citi o anume lucrare care era expusă în cadrul conferinței, bunul Dumnezeu a conclucrat și a făcut posibilă experiența aceasta pe care v-o relatez în următoarele rânduri:
- când am văzut desfășurătorul conferinței am rezonat cu doua din lucrările expuse.Una era cu Dumnezeu,Arhangheli-iererarhii spirituale și una cu Maica Domnului împărăteasa în Cer și pe Pământ. Eu am spus astfel Facă-se voia ta Doamne dar dacă s-ar putea cea cu Maica Domnului ar fi bine-sunt născută pe 15.08 și tocmai de aceea îmi doream mult să o citesc și ce credeți?? Fix asta s-a întâmplat. Astfel mi s-a reconfirmat încă o dată Legea Atracție si3Lwgea Rezonanței din Legile Universale.
Pe parcursul citirii acestei lucrări am avut mai multe simțiri printre altele Am simțit și văzut în imagini pe Maica Domnului cum plângea la picioarele lui Iisus Hristos când era pe muntele Golgota răstignit pe cruce.Nu pot explica în cuvinte simțirile pe care le-am avut.
V-as dori și dvs. să aveți parte de asemenea experiențe care pur și simplu vă pot schimba viața.
Vă doresc o zi frumoasă și plină de iubire
Va las în compania muzicii:

https://www.youtube.com/watch?v=74iHoCM83Mg&feature=share

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Violenţa domestică- răni ce pot fi vindecate!